poniedziałek, 7 kwietnia 2014

OGŁOSZENIE

Kochane filmowe maniaki <3
po kolejnej długiej przerwie powracam. Dostałam od was dużo pozytywnych i miłych maili oraz komentarzy motywujących mnie do dalszej pracy. Serdecznie wam za nie dziękuje. Niezwykle mi miło że moja działalność na blogu ma dla was tak duże znaczenie. Po tej kilku miesięcznej przerwie powracam do was z ogromem nowych filmów, i przyszykowanych już recenzji, które czekaj w poczekalni do opublikowania. Otwieram się na nowe gatunki filmowe, będzie też powrót do klasyków, które nie każdemu są jeszcze znane, a powinna je każda filmomaniaczka zobaczyć. Od tej pory będzie mała zmiana w stylu pisania notek, do każdej notki dodam trailery oraz aktorów wcielających się w dane role, bo zauważyłam że dla wielu z was ma to duże znaczenie. Powoli zmieni się też wygląd bloga , by był on bardziej przejrzysty i atrakcyjniejszy dla was. Będzie kilka sąd które pozwolą mi dowiedzieć się jaka formuła bloga była by dla was najlepsza, i co byście chcieli by znalazło się na nim. Już niedługo najnowsza recenzja, a mi pozostaje tylko podziękować wam za PONAD 210 tysięcy wyświetleń. Jest to dla mnie ogromny sukces i wiem że mam dla kogo pisać.

7 komentarzy:

  1. Dobrze, że mam cię w obserwatorach , bo już przestałam tu zaglądać. Miło że wracasz. Już nie mogę się doczekać na jakiś fajny film jaki mi polecisz.
    Myślę, że zmiany będą jak najbardziej na +

    spark-alone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały blog :) Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj (trzy metry ponad niebem)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona już dodała trzy metry ponad niebem , nie widzisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polecam Nick i Norah (2008)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam do obejrzenia; ósmoklasiści nie płaczą,elita,łatwa dziewczyna,twarda sztuka,piżama party. Jest jeszcze więcej fajnych filmów,ktore goraco polecam :)

    OdpowiedzUsuń